Bilden är tagen av underbara Mari från marifoto.se

lördag 14 maj 2011

Utlottning!

5000 besökare! Det är otroligt att det finns så många som är intresserade av det jag skriver! Det måste såklart firas med en utlottning till er underbara läsare!

I potten ligger en inspirerande bok med accessoarer av alla de slag, allt från stickat, tovat och smyckestillverkning!

För att vara med i utlottningen behöver du bara skriva en kommentar till inlägget. Inget annat! Vill ni dessutom bli följare av min blogg blir jag givetvis glad, men det är inget krav.

Tävlingen pågår till den 20 maj, så skriv många kommentarer nu! Lycka till!

10 kommentarer:

  1. Självklart vill jag vara med i din utlottning. Dessutom länkar jag till den från min sidebar även om jag inte måste. Dels hjälper det mig att hålla koll på vilka utlottningar jag är med i och sen vore det ju trevligt om fler personer hittade hit dessutom.

    SvaraRadera
  2. Åh, den där boken ser intressant ut! Jag är gärna med och tävlar :)

    SvaraRadera
  3. Det där ser ut som en bok som jag kan spendera mycket tid att läsa! Jag är jättegärna med och tävlar. Och inte är jag förvånad över att du har så många läsare, det är alltid jättekul att kika in här och se vad du skrivit!

    SvaraRadera
  4. Boken ser mycket intressant ut. Det vore roligt att vara med och tävla. Det är alltid inspirerande att titta in på din blogg.

    SvaraRadera
  5. gillar ju din blgg så ;-)

    SvaraRadera
  6. Jag vill gärna vara med och tävla!

    SvaraRadera
  7. Härligt med ett sådant besökarantal! Boken verkar riktigt intressant.

    SvaraRadera
  8. vill naturligtvis delta i utlottningen
    mvh
    elainesbild@yahoo.se

    SvaraRadera
  9. Boken ser väldigt rolig ut. Jag är gärna med och tävlar.

    SvaraRadera
  10. Jag vill jätte gärna vara med och tävla =)

    SvaraRadera