Bilden är tagen av underbara Mari från marifoto.se

söndag 13 februari 2011

Kreativt kalas!


Igår var vi på ett underbart rörigt barnkalas! Valder fick äta pannkakstårta, leka pirat och spela trummor. Kan det bli bättre? Han hittade även en vuvuzela och jag måste medge att det kanske inte alltid var så bra att lära honom spela näverlur. Jag hoppas ni ursäktar de suddiga mobilbilderna..

Kalaset var hos några av de mest kreativa människor jag känner, och när man kommer dit blir man bara så glad! Deras lekfulla hem gör mig alltid inspirerad att skapa, så jag tänkte att jag skulle dela med mig av några bilder till er.

T har virkat en enormt lång hyllremsa i samma färg som hyllan. Den mjukar upp intrycket av hyllan och passar dessutom så bra till de färgstarka tapeterna.



Trots att det är litet så finns det plats för lek överallt!

Och vacker förvaring.

Har man tur och tittar noga kan man även få se den inhemska faunan! Men då måste man smyga så att man inte skrämmer de blyga katterna..

Tusen tack för en jättemysig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar