Bilden är tagen av underbara Mari från marifoto.se

torsdag 10 februari 2011

Flera förändringar..


Igår var det samhälleliga förändringar som jag gladdes åt. Idag är det förändringar här hemma som jag är tacksam över. Vi har äntligen börjat få upp lite på väggarna!


Det här är vår favoritbonad med ordspråket : Ät i lugn och ro så blir du glad och go” Jag kan inte säga hur många måltider som har räddats av denna lilla bonad! Har middagen blivit lite för rörig så är det bara att peka på bonaden och matron infinner sig... oftast i alla fall :-)

På väggen bakom syns en av mina favorittavlor målad av min farfar. Han har gjort flera underbara tavlor och jag hoppas att de flesta kommer upp där de syns nu. Jag älskar den lilla prydliga underskriften i hörnet också.. Farfars tavlor är så fyllda med liv och rörelse och jag blir alltid varm i hjärtat när jag ser dem. Du är saknad farfar...


1 kommentar:

  1. älskar bonader...
    har många och alla sitter uppe.
    kram och hejja dig//js

    SvaraRadera