Bilden är tagen av underbara Mari från marifoto.se

måndag 24 oktober 2011

Ärlighet vara längst!

En av Miras förskollärare är även bloggerska och imorse började vi diskutera vilka bilder man visar på sin blogg, och hur sällan de riktigt stämmer överens med verkligheten. Det gav mig en tanke, så i ärlighetens namn fotade jag vårt hus när jag kom hem. Precis som det var när jag lämnade fotade jag det, med tvätt, stök disk och allt! Så håll till godo, för så här ser det ut en helt vanlig dag hos oss!
Köket med all frukostdisk kvar..
Från köket fortsätter vi in i vardagsrummet och min syhörna..

Vi har visesrligen flyttat in för mindre än ett år sedan, men böckerna borde ju ha hamnat i bokhyllan vid det här laget.
De blommiga fåtöljerna ska få ett nytt tyg, fast dom är lite charmiga ändå!
Tillfälliga antennlösningar är visst inte så snygga på bild..
Pianot agerar ofta som samlingsplats för allehanda ting.

Bortanför hallen kan man ana barnens framfart, men det får ni se mer av i nästa inlägg!

1 kommentar:

  1. Hihi, det ser ut ungefär som hemma hos oss... hemtrevligt!

    Fast det är klart, man brukar ju städa innan man får besök så det är väl ungefär som att plocka undan innan man tar kort till bloggen :)

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera