Bilden är tagen av underbara Mari från marifoto.se

onsdag 27 april 2011

Två damer på promenad

Idag var jag på promenad med vagnen, och högst upp i en lång backe möter jag två äldre damer med rullatorer. Till min förvåning hörde jag följande meningsutbyte:

-Undrar om man skulle sätta upp fötterna på stöden och rulla nerför backen..
- Va?
-Ja, tror du att jag kan ta kurvan därnere?
-Nej, det ska du väl inte...??
- Äsch, det var bara en tanke..

Varav den första damen går iväg nerför backen med sin rullator och ett stort leende. Sån ska jag också bli när jag blir gammal!

Jag önskar bara att jag hade vågat be dem om en bild till bloggen, för de var så söta! :)

2 kommentarer:

  1. haha vilka härliga damer=) vännäs alltså? där har jag faktiskt påbrå ifrån, men att skicka skockor kanske faktiskt är lite väl långt=)

    SvaraRadera