Bilden är tagen av underbara Mari från marifoto.se

lördag 6 augusti 2011

Sköna dagar i stugan

Härligt med lite sköna dagar i stugan hos svärmor och svärfar! Det är något speciellt med att få komma hemifrån och inte behöva tänka på tvätt, dammsugning och allt annat som fyller vardagen. Nu fick vi tid att bara vara tillsammans och spela spel, gå på skattjakt och bada. Sedan blev det inte sämre av att svärmor fyllde år så vi fick äran att fira henne också!

Mikes moster Sigbritt med dottern Ida. Anton, Kurt och Ingemar gömde sig i skuggan..

Mike fick ta grillen, under svärmor Irenès vaksamma öga

Barnen var extra lyckliga eftersom Ida är världens bästa lektant!





Min vana trogen så fångade jag en padda.. Jag brukar skylla på att jag vill visa dem för barnen. Fågeln jag fångade var dock bara en välgärning eftersom den flugigt vilse in på altan.
"Va! Måste vi åka hem?!"

"Jepp. Tyvärr kallar vardagen, även om vi gärna skulle stanna och lukta på blommorna.."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar